Årsmøte Eiken IL 24.03.22

Til medlemmene i Eiken Idrettslag

Innkalling til årsmøte i Eiken IL

Styret innkaller herved til årsmøte i Eiken IL

Årsmøtet avholdes torsdag 24.03.22 kl 18:00 i auditoriet (musikkrommet) på Eiken skole.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 1 uke før årsmøtet til mailadresse eikenil@outlook.com.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på hjemmeside http://eikenil.idrettenonline.no/ og facebookside.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Eiken IL i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Eiken IL. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, send mail til eikenil@outlook.com eller ta kontakt med styreleder Jarl Werdal på tlf 472 85 290.

Velkommen til årsmøte!

styret Eiken IL